Regulaminy

Hotelu Zhong Hua

Regulamin Hotelu

Informujemy, że Gość hotelowy akceptując regulamin hotelu zobowiązuje się do przestrzegania Polityki bezpieczeństwa, w tym ograniczeń i restrykcji wprowadzonych aktami prawa ujętymi w przedmiotowym dokumencie. Dziękujemy za zapoznanie się z regulaminem hotelowym oraz za jego przestrzeganie, które ma na celu zapewnienie spokojnego i bezpiecznego pobytu Gościom hotelu Zhong Hua Sopot.

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Informujemy, że gość hotelowy (dalej: „Gość”) akceptując regulamin hotelu Zhong Hua (dalej: „Hotel”) zobowiązuje się do przestrzegania ograniczeń i restrykcji wprowadzonych aktami prawa ujętymi w przedmiotowym dokumencie. Dziękujemy za zapoznanie się z regulaminem hotelowym oraz za jego przestrzeganie, które ma na celu zapewnienie spokojnego i bezpiecznego pobytu Gościom hotelu Zhong Hua Sopot.

  2. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy o świadczenie usług hotelarskich.

  3. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu Zhong Hua.

  4. Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji hotelowej, w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie Hotelu www.hotelchinski.pl.

§ 2 Rezerwacja i zawarcie umowy

  1. Zawarcie umowy o świadczenie usług hotelarskich następuje poprzez podpisanie karty rejestracyjnej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji i/albo poprzez zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując ww. czynności Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

  2. Rezerwacji można dokonać telefonicznie, osobiście w Hotelu, bezpośrednio na stronie internetowej www.hotelchinski.pl, poprzez pocztę elektroniczną za pośrednictwem adresu e-mail: rezerwacja@hotelchinski.pl lub poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na stronie internetowej Hotelu „Rezerwacja Online” https://hotelchinski.pl/rezerwacja/?hotresevent=hotres_step1.

  3. W przypadku rezerwacji poprzez wypełnienie formularza kontaktowego, wskazanego w ust. 2 powyżej, a także bezpośrednio na stronie internetowej www.hotelchinski.pl, Gości obowiązuje Regulamin Rezerwacji Usług Noclegowych Drogą Elektroniczną zamieszczony na stronie Hotelu „Rezerwacja Online” w zakładce „Regulamin”. Dokonując rezerwacji za pośrednictwem formularza kontaktowego Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki tego Regulaminu.

  4. Po dokonaniu rezerwacji Gość otrzymuje drogą mailową potwierdzenie rezerwacji wstępnej, która zawiera warunki rezerwacji oraz informacje niezbędne do dokonania wpłaty zadatku lub całej należności za pobyt. Warunkiem skutecznego dokonania rezerwacji jest wpłacenie zadatku lub całej należności za pobyt we wskazanym przez Hotel terminie.

  5. Niedokonanie w terminie zapłaty zadatku lub całej należności za pobyt skutkuje anulowaniem rezerwacji wstępnej, niezależnie od przyczyny braku zapłaty.

  6. Szczegóły dotyczące warunków i terminów odwołania lub zmiany rezerwacji zostaną każdorazowo wskazane w przesyłanym drogą mailową potwierdzeniu rezerwacji wstępnej.

§ 3 Zasady płatności

  1. W celu realizacji usług świadczonych przez Hotel wykorzystywane są następujące sposoby płatności:
    1. płatność przelewem na konto bankowe Hotelu podane w potwierdzeniu rezerwacji.
    2. płatność kartą płatniczą;
    3. płatność gotówką w recepcji Hotelu.
  1. Dla prawidłowej realizacji płatności Gość powinien postępować zgodnie z instrukcjami Hotelu dla płatności przelewem na konto bankowe Hotelu, płatnością kartą kredytową oraz płatności w recepcji.

  2. Przy potwierdzeniu rezerwacji wstępnej Gość otrzymuje e-mailem dane do płatności umożliwiające dokonanie płatności za pomocą systemu przelewu.

  3. Hotel uznaje płatność w momencie uznania konta bankowego.

  4. Płatności są w większości przypadków realizowane najpóźniej w ciągu jednego dnia roboczego. Hotel nie ma wpływu na czas realizacji i nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie tego czasu.

  5. W momencie zameldowania cała należność za rezerwację oraz za dodatkowe usługi zamówione podczas rezerwacji musi być obowiązkowo rozliczona.

  6. Należności wynikające z korzystania z dodatkowych usług podczas pobytu w Hotelu, Gość reguluje najpóźniej w momencie wymeldowania.

§ 4 Zameldowanie i wymeldowanie

  1. Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby.

  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:30 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 11:30 w dniu wyjazdu.

  3. Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

  4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.

  5. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

  6. Zgodnie z informacjami zawartymi w potwierdzeniu rezerwacji podany termin pobytu jest wiążący dla obu stron. W przypadku skrócenia pobytu Hotel pobiera opłatę za cały pobyt zgodnie z wysłanym potwierdzeniem rezerwacji.

  7. Jeżeli Gość nie opuści pokoju do godziny 11:30 w dniu wyjazdu recepcja może naliczyć opłatę za całą dobę wynajmu pokoju hotelowego według obowiązującej w danym dniu ceny dnia. Dodatkowo Hotel zastrzega sobie prawo do likwidacji pozostawionych przez Gościa rzeczy.

  8. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt oraz braku możliwości udostępnienia pokoju z innych przyczyn.

  9. Pełna płatność następuje najpóźniej podczas zameldowania.

  10. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelu.

  11. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

  12. Osoby niezameldowane w Hotelu mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.

§ 5 Zasady świadczenia usług hotelowych

  1. Na życzenie Gościa hotel świadczy następujące usługi:

    1. udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;

    2. budzenie o określonej godzinie;

    3. przechowywanie w sejfie przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w hotelu; przechowywanie bagażu (hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz odmówić przyjęcia na przechowanie rzeczy nie mających cech bagażu osobistego).

  1. Opłata za dodatkowe sprzątanie pokoju związane z nietypowym zabrudzeniem wynosi 300 PLN.

  2. W przypadku złamania Regulaminu Hotel może odmówić świadczenia usług. Taka osoba jest zobligowana do niezwłocznego podporządkowania się zaleceniom Hotelu, zapłaty za usługi, z których skorzystała, zapłaty za uszkodzenia i opuszczenia Hotelu.

  3. Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.

  4. Przez cały czas pobytu w Hotelu dzieci poniżej 10 lat muszą przebywać pod stałą opieką i nadzorem rodziców bądź opiekunów. Opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

  5. Podczas korzystania z prywatnej plaży, należy chodzić w obuwiu z twardą podeszwą.

  6. Przedmioty pozostawione w pokojach przez wyjeżdżających Gości, za ich zgodą będą wysyłane (na koszt odbiorcy) na wskazany adres. W przypadku braku takiej dyspozycji Hotel przechowa te przedmioty przez okres 2 miesięcy. Po tym okresie zostaną one przekazane na cele publiczne lub społeczne.

  7. Przed Hotelem znajduje się 16 niestrzeżonych, płatnych miejsc postojowych dla samochodów osobowych. Hotel posiada 52 pokoje w związku z czym nie gwarantuje miejsca na parkingu. Nie ma możliwości zarezerwowania miejsca parkingowego.

§ 6 Reklamacje, odpowiedzialność Hotelu

  1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień, w jakości świadczonych usług. Reklamacja powinna być złożona w Recepcji niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

  2. Hotel zobowiązany jest bezzwłocznie reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń hotelu oraz czystości i porządku w Hotelu, przez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek i braków.

  3. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług w zakresie określonym odpowiednimi przepisami kodeksu cywilnego.

  4. Gość winien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

§ 7 Obowiązki Gościa

  1. Gość ma obowiązek należycie zabezpieczyć pokój, tak aby dostęp do niego osób trzecich nie był możliwy. W czasie nieobecności Gościa w pokoju, okna i drzwi muszą pozostać zamknięte.

  2. Gość ma obowiązek zapoznania się z wyposażeniem pokoju oraz zachowania go w stanie nienaruszonym.

  3. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy, z winy odwiedzających go osób lub zwierząt które z nim przebywają. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.

  4. Ustala się, że roszczenia z tytułu naprawienia uzasadnionej szkody, będą realizowane w następujący sposób:

    1. usunięcie szkody poprzez naprawienie rzeczy,

    2. zapłatę całości uszkodzonej rzeczy,

    3. zakup rzeczy o podobnych właściwościach co uszkodzona rzecz,

  1. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.

§ 8 Siła wyższa

  1. W przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Hotelu (np. epidemie, strajki, powodzie, awarie, zmiana regulacji prawnych) uniemożliwiających świadczenie usług hotelowych, Hotel zastrzega sobie prawo do odstąpienia od ich świadczenia, w takim przypadku Gościowi nie przysługuje odszkodowanie.

§ 9 Przepisy porządkowe

  1. W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

  2. Na terenie całego Hotelu włącznie z tarasami obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych, z wyjątkiem miejsca do tego wyznaczonego. Ponadto zabrania się wykręcania/zasłaniania czujek systemu przeciwpożarowego. Za naruszenie zakazu palenia albo ingerencje w poprawne działanie czujki systemu przeciwpożarowego Gość będzie obciążony kwotą 1000 PLN.

  3. Na terenie całego hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz jazdy na deskorolkach, rolkach i monocyklach itp.

  4. W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 7:00.

  5. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

  6. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów a także zakłócania pobytu pozostałych Gości Hotelu w inny sposób.

  7. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nienaruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.

  8. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych: grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju. Korzystanie z żelazek hotelowych dopuszczalne jest tylko z wykorzystaniem deski do prasowania lub w prasowalni.

  9. Bezpodstawne uruchomienie alarmu pożarowego podlega karze pieniężnej w wysokości 1000 zł.

  10. Za zgubienie klucza do pokoju hotelowego pobierana jest opłata w wysokości 50 zł.

  11. Rażące naruszenia ciszy nocnej skutkuje naliczeniem kary w wysokości 500 zł.

  12. Na parkingu hotelowym można parkować jedynie w miejscach wyznaczonych, parkowanie na miejscu niewyznaczonym, blokowanie parkingu, parkowanie na drodze pożarowej, parkowanie na kopercie dłużej niż 15 minut równoznaczne jest z nałożeniem opłaty w wysokości 5000 zł.

§ 10 Pobyt ze zwierzętami

  1. Hotel akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać na terenie Hotelu za dodatkową opłatą wskazaną w ust. 3 poniżej. Jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Hotelu. Podczas dokonywania rezerwacji pobytu należy poinformować o przyjeździe ze zwierzęciem.

  2. W Hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe (psy nieagresywne i koty).

  3. Koszt pobytu każdego zwierzęcia w Hotelu wynosi 100 zł za dobę.

  4. Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach właścicieli.

  5. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.

  6. Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie 200 zł /szt.

  7. Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie obiektu włącznie z hotelową plażą.

  8. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby.

  9. Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych Gości.

  10. Wszystkie szkody w mieniu Hotelu, bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez dyrekcję Hotelu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele.

  11. Za niepoinformowanie Recepcji o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona kara w wysokości 700 zł.

Załącznik nr 1

Cennik wyposażenia pokoju hotelowego:

  • Wymiana wykładziny 2000,00 zł
  • Malowanie ściany pokoju 800,00 zł
  • Malowanie sufitu 400,00 zł
  • Lustro łazienkowe 500,00 zł
  • Lustro w przedpokoju 1000,00 zł
  • Telewizor 1000,00 zł
  • Telefon 100,00 zł
  • Kosz w łazience metalowy 130,00 zł
  • Kosz w pokoju plastikowy 100,00 zł
  • Lampka nocna 100,00 zł
  • Lampka biurkowa 100,00 zł
  • Suszarka 100,00 zł
  • Czajnik 100,00 zł
  • Szyba na biurko 150,00 zł
  • Szyba na stół 150,00 zł
  • Kapa 100,00 zł
  • Materac 1000,00 zł
  • Podkład 200,00 zł
  • Poduszka (duża, mała) 100,00 zł
  • Kołdra (duża,mała) 150.00 zł
  • Poszewka 100,00 zł
  • Poszwa na kołdrę 200,00 zł
  • Ręcznik 70/140 100,00 zł
  • Ręcznik 50/90 60,00 zł
  • Ręcznik 50/70 50,00 zł
  • Szlafrok 300,00 zł
  • Deska sedesowa 300,00 zł
  • Firany 300,00 zł
  • Pilot do TV 100,00 zł
  • Roleta antywłamaniowa 1000,00 zł
  • Leżak plażowy 250,00 zł
  • Krzesło tarasowe 200,00 zł
  • Stolik tarasowy 150,00 zł
  • Krzesło pokojowe 300,00 zł
  • Fotel 400,00 zł
  • Biurko 2500,00 zł
  • Stół 2500,00 zł
  • Regał 2000,00 zł
  • Szafka nocna 500,00 zł
  • Taboret 400,00 zł
  • Bagażnik 400,00 zł
  • Sofa 1000,00 zł
  • Dostawka 400,00 zł
  • Koc 200,00 zł
  • Szklanki/Kieliszki 10,00 zł/sztuka
  • Drzwi wejściowe do pokoju 2000,00 zł
  • Drzwi łazienkowe 1000,00 zł
  • Kabina prysznicowa 1500,00 zł
  • Klimatyzator 1000,00 zł

Pobyt ze zwierzętami

Hotel Zhong Hua *** przyjmuje gości wraz z ich pupilami – zwierzętami domowymi za dodatkową opłatą. Podczas dokonywania rezerwacji pobytu należy poinformować o przyjeździe ze zwierzęciem. Zobowiązywaliśmy naszych gości do przestrzegania naszego regulaminu.

Regulamin pobytu zwierząt na terenie hotelu:

1. W hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe (psy nieagresywne i koty).
2. Koszt pobytu każdego zwierzęcia w hotelu wynosi 100 zł za dobę.
3. Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach właścicieli.
4. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.
5. Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie 200 zł /szt.
6. Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie obiektu włącznie z hotelową plażą.
7. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby.
8. Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych gości.
9. Wszystkie szkody w mieniu hotelu, bądź mieniu innych gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez dyrekcję hotelu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele.
10. Za niepoinformowanie recepcji hotelu o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona kara w wysokości 700 zł.

Polityka prywatności

Polityka prywatności i plików cookies

POSTANOWIENIA OGÓLNE

W trosce o zachowanie prawa do prywatności Użytkowników oraz wypełnienia wymogów wynikających z przepisów prawa, MINHOONG SOPOT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Sopocie, przy Al. Wojska Polskiego 1, 81-796 Sopot, publikuje dokument, który opisuje zasady postępowania z danymi osobowymi, ich gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania oraz wykorzystywania plików cookies w ramach serwisu internetowego www.hotelchinski.pl.

POLITYKA COOKIES

MINHOONG SOPOT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Sopocie (kod: 81-796), przy Al. Wojska Polskiego 1, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000676900, NIP: 5851478419, REGON: 367218890, (zwana dalej „MH Sopot Sp. z o.o.”) gwarantuje Użytkownikom stron www prawo wyboru w zakresie udostępniania informacji, które ich dotyczą. MH Sopot Sp. z o.o. informuje, że używa na swoich stronach technologii takich jak pliki cookies tj. plików tekstowych, tzw. Ciasteczek.

Pliki cookies są to pliki zapisywane na urządzeniu końcowym Użytkownika, służące do identyfikacji przeglądarki Użytkownika w trakcie korzystania z serwisów. Pliki cookies używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika

Cookies zawierają różne informacje o użytkowniku danej strony WWW i historii jego łączności ze stroną. Dzięki nim właściciel serwera, który wysłał cookies, może poznać adres IP użytkownika, a także na przykład sprawdzić, jakie strony przeglądał on przed wejściem na jego witrynę. Ponadto właściciel serwera może sprawdzić, jakiej przeglądarki używa użytkownik i czy nie nastąpiły informacje o błędach podczas wyświetlania strony. Warto jednak zaznaczyć, że dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony (Użytkownik anonimowy), bez podawania imienia i nazwiska Użytkownika, a jedynie z komputerem połączonym z internetem, na którym cookies zostało zapisane (służy do tego adres IP). Dodatkowo, takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

W ramach naszych serwisów stosowane są dwa rodzaje plików cookies– „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.

Przeglądarka internetowa bardzo często domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione np. w taki sposób, by blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Safari, Opera.
MH Sopot Sp. z o.o. oświadcza, iż ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie serwisu.

GROMADZENIE I PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem gromadzonych danych osobowych jest MINHOONG SOPOT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Sopocie (kod: 81-796), przy Al. Wojska Polskiego 1, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000676900, NIP: 5851478419, REGON: 367218890 (zwany dalej „Administrator”).
2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest osoba, z którą możecie Państwo się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem, pod adresem e-mail ido@hotelchinski.pl
3. Państwa dane osobowe zbierane są w celu dokonania rezerwacji pobytu oraz wykonania kompleksowej usługi hotelarskiej, w tym również usługi gastronomicznej.
4. Podanie przez Państwa danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu i usługi hotelarskiej. Niepodanie danych w przypadkach, gdy jest to niezbędne do skorzystania z określonej usługi hotelarskiej, uniemożliwia prawidłowe skorzystanie z takiej usługi.
5. Państwa dane osobowe są zbierane przez Administratora podczas:
a. Procesu rezerwacji przez naszą stronę internetową www.hotelchinski.pl;
b. Procesu rezerwacji dokonanej drogą telefoniczną, mailową, a także osobiście w trakcie meldowania gościa w hotelu. Dane osobowe pozyskiwane są również od współpracujących z nami partnerów z portali rezerwacyjnych (www.booging.com, www.hrs.com, www.trivago.pl) jeżeli wyrażona została na to zgoda;
6. Administrator zbiera następujące dane osobowe:
a. Podczas dokonania rezerwacji przez stronę internetową istnieje możliwość złożenia jednorazowej rezerwacji. Wówczas zbierane są takie dane osobowe jak:

  • Imię i Nazwisko;
  • Numer telefonu kontaktowego;
  • Adres e-mail;
  • Dane firmy przedsiębiorców prowadzanych jednoosobową działalność gospodarczą wraz z numerem NIP (jedynie w przypadku wystawienia faktury VAT);
  • Adres IP komputera z którego nastąpiło wejście na stronę hotelu, zewnętrzny adres IP dostawcy internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, rodzaj systemu operacyjnego (dane te są pobierane automatycznie podczas korzystania ze strony internetowej hotelu);

b. Podczas dokonywania rezerwacji drogą telefoniczną, mailową, a także osobiście w trakcie meldowania gościa w hotelu, zbierane są następujące dane osobowe:

  • Imię i Nazwisko;
  • Numer telefonu kontaktowego;
  • Adres e-mail;
  • Adres zamieszkania (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miasto);
  • Numer PESEL;
  • Numer dokumentu potwierdzającego tożsamość;
  • Numer rejestracyjny pojazdu (w przypadku korzystania z parkingu hotelowego);
  • Dane firmy wraz z numerem NIP (w przypadku wystawienia faktury VAT);
  • Numer i data ważności karty kredytowej (w przypadku płatności dokonanej kartą kredytową);

c. Państwa wizerunek zarejestrowany jest przez kamery wizyjne zainstalowane na terenie hotelu Zhong Hua. Monitoring prowadzony jest w związku z wykonywaniem zadania realizowanego do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów w celu zapewnienia ochrony osób i mienia znajdujących się na terenie niniejszego hotelu.
7. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe zgodnie z prawem, zbiera je dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów:
a. Obsługi rezerwacji pokoi i wniosków dotyczących zakwaterowania;
b. Obsługi Klienta w hotelu (zarządzanie dostępem do pokoi);
c. Poprawy obsługi hotelowej;
d. Zapewnienie zgodności z przepisami prawa (w zakresie przechowywania dokumentów księgowych);
8. Administrator dokłada wszelkich starań, aby chronić Państwa dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem przez osoby trzecie. Administrator nie udostępnia danych osobowych żadnym nieuprawnionym do tego odbiorcom. Dostęp do Państwa danych osobowych mają jedynie uprawnieni pracownicy hotelu, instytucje upoważnione do ich otrzymania na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z MINHOONG SOPOT spółka z ograniczoną odpowiedzialności przetwarzają dane osobowe.
9. Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Państwa dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa (głównie podatkowego) oraz w tzw. prawnie usprawiedliwionym celu, którym jest ewentualne dochodzenie roszczeń. Dane pozyskane z monitoringu usuwane są po ok 14 dniach od daty ich rejestracji.
11. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:
a. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:

  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane
  • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
  • osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
  • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
  • dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;

d. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:

  • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
  • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
  • Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
  • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;

12. Każdemu, którego dane dotyczą, w każdym czasie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych do innego podmiotu poprzez kontakt z Inspektorem pod wskazanym adresem: ido@hotelchinski.pl.
13. W przypadku gdy podczas przetwarzania danych osobowych doszło do naruszenia przepisów RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
14. Podane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane w systemie informatycznym jak i w formie tradycyjnej. Hotel Zhong Hua zastrzega sobie prawo do zmieniania, modyfikowania lub poprawiania niniejszej polityki w dowolnym momencie.

Zasady płatności 

1. W celu realizacji usług realizowanych przez Hotel Zhong Hua wykorzystywane są wybrane sposoby płatności:

  • płatność przelewem na konto bankowe Hotelu podane w potwierdzeniu rezerwacji
  • płatność kartą płatniczą
  • płatność gotówką w recepcji hotelu.

2. Do prawidłowej realizacji płatności Klient powinien postępować zgodnie z instrukcjami:

  • dostarczonymi przez Hotel dla płatności przelewem na konto bankowe Hotelu, płatnością kartą kredytową oraz płatności w recepcji

3. Przy potwierdzeniu rezerwacji klient otrzymuje e-mailem dane do płatności umożliwiające dokonanie płatności za pomocą systemu przelewu.
4. Hotel uznaje płatność w momencie uznania konta bankowego.
5. Płatności są w większości przypadków realizowane najpóźniej w ciągu jednego dnia roboczego. Hotel nie ma wpływu na czas realizacji i nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie tego czasu.
6. W momencie zameldowania cała kwota przeznaczona na poczet rezerwacji oraz dodatkowych usług muszą być obowiązkowo rozliczone.

Standardy ochrony małoletnich Hotelu Zhong Hua
(dalej: „Standardy ochrony małoletnich” lub „Standardy”)

Mając na uwadze uregulowania wynikające z art. 22c ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U.
z 2024 r. poz. 560) hotel Zhong Hua (dalej: „Hotel”), prowadzony przez Minhoong Sopot sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie (numer KRS: 0000676900), wprowadza niniejsze Standardy ochrony małoletnich określające zasady i procedury mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa małoletnim podczas ich pobytu w Hotelu.

§ 1 Zasady ogólne

  1. Goście Hotelu, w tym zwłaszcza małoletni, są traktowani z należytym szacunkiem oraz poszanowaniem ich praw i godności.

  2. Wszelkie kontakty personelu Hotelu z małoletnimi powinny mieścić się w granicach uzasadnionych obowiązkami służbowymi i zasadami współżycia społecznego oraz zasadami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa.

  3. Personel Hotelu w kontaktach z małoletnimi zobowiązany jest zwracać szczególną uwagę na uzasadnione potrzeby małoletnich niepełnosprawnych bądź ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

  4. Osoba zarządzająca Hotelem jest odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń dotyczących naruszenia dobra małoletniego.

  5. Osoba zarządzająca Hotelem zapewnia szkolenia personelu w zakresie promowania standardów ochrony małoletnich oraz sposobów szybkiego i odpowiedniego reagowania na sytuacje zagrażające ich bezpieczeństwu. Osoba zarządzająca Hotelem jest odpowiedzialna za sporządzanie i przechowywanie dokumentacji ze szkoleń w formie elektronicznej lub pisemnej.

  6. Osoba zarządzająca Hotelem dba o to, aby cały personel Hotelu zapoznał się ze Standardami ochrony małoletnich. Potwierdzeniem zapoznania ze Standardami jest złożenie pisemnego oświadczenia.

  7. Standardy ochrony małoletnich podlegają aktualizacji co najmniej raz na dwa lata. Osoba zarządzająca Hotelem dokonuje oceny Standardów w celu zapewnienia ich dostosowania do aktualnych potrzeb oraz zgodności z obowiązującymi przepisami. Wnioski z przeprowadzonej oceny należy pisemnie udokumentować.

§ 2 Definicje

  1. Małoletni – osoba poniżej 18 roku życia.

  2. Małoletni niepełnosprawny – małoletni długotrwale, całkowicie lub w znacznym stopniu niezdolny do uczestnictwa w grupie zdrowych rówieśników z powodu choroby, uszkodzenia lub dysfunkcji niektórych organów ciała czy zaburzenia jednej lub więcej sfer rozwojowych.

  3. Małoletni ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – małoletni, którym ma specjalne potrzeby edukacyjne z powodu choroby, uszkodzenia lub dysfunkcji niektórych organów ciała czy zaburzenia jednej lub więcej sfer rozwojowych.

  4. Opiekun małoletniego – osoba sprawująca ochronę nad interesami osobistymi i majątkowymi małoletniego, z którą przebywa on w Hotelu, w szczególności rodzic, inny opiekun prawny lub opiekun faktyczny małoletniego.

  5. Personel Hotelu – osoba zatrudniona do pracy w Hotelu na jakiejkolwiek podstawie, w tym na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej.

§ 3 Zasady i procedury identyfikacji małoletniego przebywającego w Hotelu i jego relacji w stosunku do osoby dorosłej, z którą przebywa w tym obiekcie

  1. Podczas zameldowania małoletniego w Hotelu, należy dokonywać identyfikacji małoletniego i jego relacji z osobą dorosłą, z którą przebywa w Hotelu.

  2. Podmiotem uprawnionym do przeprowadzenia identyfikacji jest personel recepcji Hotelu, a także osoba zarządzająca Hotelem.

  3. Każdorazowo personel Hotelu zobowiązany jest zakomunikować Gościom, że wskazana procedura służy zapewnieniu małoletnim korzystającym z Hotelu odpowiedniego standardu w zakresie bezpieczeństwa.

  4. Identyfikacja małoletniego przebywającego w Hotelu i jego relacji w stosunku do osoby dorosłej, z którą przebywa w Hotelu obejmuje:

  • okazanie przez osobę dorosłą dokumentu tożsamości małoletniego oraz jej własnego dokumentu tożsamości, ewentualnie innych dokumentów potwierdzających prawo osoby dorosłej do opieki nad małoletnim np. orzeczenia sądu, zgody opiekunów prawnych;

  • w razie braku stosownych dokumentów tożsamości małoletniego i osoby dorosłej, z którą małoletni przybył do Hotelu, jak również w przypadku braku dokumentów potwierdzających prawo osoby dorosłej do opieki nad małoletnim, zapytanie, zarówno małoletniego, jak i osoby dorosłej o ich wzajemną relację;

  • jeżeli osoba dorosła nie jest opiekunem prawnym małoletniego, należy zapytać, czy posiada dokument świadczący o zgodzie opiekunów prawnych małoletniego na wspólny wyjazd osoby dorosłej z małoletnim (np. pisemne oświadczenie wyrażające zgodę co najmniej jednego z rodziców małoletniego lub opiekunów prawnych innych niż rodzice);

  • jeżeli osoba dorosła nie posiada zgody opiekuna prawnego małoletniego, należy poprosić o numer telefonu lub adres email wyżej wymienionych, aby potwierdzić przebywanie małoletniego w Hotelu z osobą dorosłą za wiedzą i zgodą opiekuna prawnego małoletniego.

  1. Jeżeli w trakcie procedury identyfikacyjnej personel recepcji Hotelu nabierze wątpliwości odnośnie relacji małoletniego z osobą dorosłą powinien dyskretnie powiadomić o tym osobę zarządzającą Hotelem. Jednocześnie personel Hotelu powinien dołożyć wszelkich starań, aby małoletni i osoba dorosła, z którą małoletni przybył do Hotelu znajdowali się pod obserwacją personelu Hotelu do czasu podjęcia stosownych działań przez osobę zarządzającą Hotelem. Stosowne działania obejmują w szczególności podjęcie rozmowy z osobą dorosłą i małoletnim przez osobę zarządzającą Hotelem w celu uzyskania dalszych wyjaśnień, a w razie uzasadnionego podejrzenia popełnienia przez osobę dorosłą przestępstwa na szkodę małoletniego zawiadomienie policji.

§ 4 Zasady i procedury reagowania w przypadku uzasadnionego przypuszczenia, że dobro małoletniego znajdującego się na terenie Hotelu jest zagrożone

  1. Zaobserwowanie jakichkolwiek podejrzeń mogących świadczyć o zagrożeniu dobra małoletniego obliguje personel Hotelu do podejmowania adekwatnych działań. Przede wszystkim personel Hotelu zobligowany jest do niezwłocznego informowania osoby zarządzającej Hotelem o wszelkich nietypowych lub podejrzanych sytuacjach zagrażających dobru małoletniego.

  2. Uzasadnione podejrzenie naruszenia dobra małoletniego występuje w szczególności wtedy, gdy:

  1. małoletni powiadomił personel Hotelu o pokrzywdzeniu,

  2. personel Hotelu dowiedział się o pokrzywdzeniu małoletniego,

  3. małoletni posiada widoczne ślady przemocy fizycznej (np. zadrapania, zasinienia), a jego odpowiedzi na pytania dotyczące tej kwestii są niespójnie lub chaotyczne albo wywołują zakłopotanie lub występują inne okoliczności mogące wskazywać na naruszenie jego dobra np. znalezienie w pokoju opiekuna małoletniego materiałów pornograficznych z udziałem małoletnich,

  4. opiekun małoletniego lub osoba trzecia zawiadomi personel Hotelu o krzywdzeniu małoletniego.

  1. W przypadku podejrzenia możliwości popełnienia przestępstwa na szkodę małoletniego osoba zarządzająca Hotelem, a w przypadkach nagłych – każdy członek personelu Hotelu powinien zawiadomić policję.

  2. W przypadku zaobserwowania przemocy fizycznej wobec małoletniego (np. klapsy, szturchanie, popychanie, szarpanie), przemocy psychicznej (np. poniżanie, krzyczenie, obrażanie, ośmieszanie,) lub innych niepokojących zachowań (np. niestosowne komentarze, krzyk), personel Hotelu powinien zadbać o bezpieczeństwo małoletniego poprzez odseparowanie go od osoby krzywdzącej oraz przeprowadzić rozmowę z osobą krzywdzącą małoletniego. Na podstawie przeprowadzonej rozmowy i reakcji osoby krzywdzącej personel Hotelu w porozumieniu z osobą zarządzającą Hotelem podejmuje decyzję o zawiadomieniu policji, a w przypadkach niecierpiących zwłoki personel Hotelu zawiadamia policję samodzielnie, a o fakcie dokonania zgłoszenia informuje osobę zarządzającą Hotelem.

  3. W przypadku uzasadnionego podejrzenia powtarzającej się przemocy fizycznej lub psychicznej wobec małoletniego osoba zarządzająca Hotelem, a w przypadkach nagłych – każdy członek personelu Hotelu powinien zawiadomić policję oraz poinformować o dokonaniu zawiadomienia osobę zarządzającą Hotelem.

  4. Personel Hotelu powinien podjąć starania uniemożliwiające osobie krzywdzącej małoletniego oddalenie się z Hotelu przed przybyciem funkcjonariuszy policji. Ponadto personel Hotelu powinien zadbać o to, aby odseparować osobę krzywdzącą od małoletniego. Małoletni do czasu przybycia funkcjonariuszy policji powinien przebywać pod opieką pracowników recepcji Hotelu.

  1. W uzasadnionych przypadkach, w szczególności gdy zachodzi obawa opuszczenia Hotelu przez osobę podejrzewaną o krzywdzenie małoletniego można dokonać obywatelskiego zatrzymania tej osoby.

  2. Jeżeli istnieje uzasadnione podejrzenie, że doszło do popełnienia przestępstwa podczas którego małoletni mógł mieć kontakt z materiałem biologicznym osoby, która mogła popełnić to przestępstwo (np. w postaci śliny, naskórka), należy w miarę możliwości nie dopuścić, aby małoletni mył się oraz spożywał posiłki do czasu przyjazdu policji.

  3. Personel Hotelu zobowiązany jest zabezpieczyć monitoring oraz inne istotne dowody (np. dokumenty) dotyczące zdarzenia i na wniosek prokuratury lub policji przekazać je im.

  4. Personel Hotelu ma obowiązek sporządzić notatkę służbową ze zdarzenia oraz podjętych działań. Notatka powinna mieć formę pisemną.

  5. Po interwencji należy odnotować zdarzenie w ewidencji zdarzeń zagrażających dobru małoletniego. Ewidencję zdarzeń zagrażających dobru małoletniego prowadzi osoba zarządzająca Hotelem.

§ 5 Zasady zapewniające bezpieczne relacje między personelem Hotelu a małoletnim

  1. Personel Hotelu zawsze powinien mieć na uwadze dobro małoletnich przebywających w Hotelu.

  2. Personel Hotelu traktuje małoletnich z szacunkiem oraz uwzględnia ich godność i potrzeby, w tym zwłaszcza szczególne potrzeby małoletnich niepełnosprawnych oraz małoletnich ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Niedopuszczalne jest stosowanie przemocy fizycznej lub psychicznej wobec małoletnich w jakiejkolwiek postaci. Personel realizując te cele działa w ramach obowiązującego prawa, zasad współżycia społecznego oraz wewnętrznych procedur i swoich kompetencji służbowych.

  3. Zakazane jest w szczególności krzyczenie na małoletniego, zawstydzanie go, upokarzanie, lekceważenie lub obrażanie. Podnoszenie głosu na małoletnich jest dopuszczalne jedynie w sytuacjach nagłych związanych z zagrożeniem bezpieczeństwa, zdrowia lub życia małoletniego (np. podczas przeprowadzenia ewakuacji w przypadku pożaru) i musi być adekwatne do sytuacji.

  4. Zakazana jest sprzedaż lub udostępnianie małoletnim alkoholu, wyrobów tytoniowych lub nielegalnych substancji psychoaktywnych.

  5. Personel Hotelu powinien zachowywać profesjonalne relacje z małoletnimi, mając na uwadze, aby kierowane do nich komunikaty bądź działania były dla nich zrozumiałe, bezpieczne i adekwatne do sytuacji.

  6. Kontakt personelu Hotelu z małoletnimi powinien ograniczać się do wykonywanych obowiązków służbowych. Zakazane jest przekraczanie sfery prywatności małoletniego, w szczególności poprzez zapraszanie go do swojego miejsca zamieszkania, spotykanie się z nim poza godzinami pracy (jeśli nie wynika to z uzasadnionych przyczyn), kontaktowanie się z nim poprzez prywatne kanały komunikacji (prywatny telefon, e-mail, komunikatory, media społecznościowe).

  7. Personel Hotelu jest zobowiązany do zachowania poufności danych osobowych małoletniego. W szczególności nie może ujawniać wobec osób nieuprawnionych wizerunku małoletniego, informacji o jego sytuacji rodzinnej, ekonomicznej, medycznej, opiekuńczej i prawnej.

§ 6 Postanowienia końcowe

  1. Standardy ochrony małoletnich wchodzą w życie z dniem 12.08.2024 roku.

  2. Hotel udostępnia Standardy ochrony małoletnich oraz ich skróconą wersję na swojej stronie internetowej pod adresem www.hotelchinski.pl oraz w recepcji.